2008. szeptember 1., hétfő

Aquasziget Esztergom 2008.07.21.











Megkezdődött a leválásSzombaton első alkalommal Mami nélkül töltöttem az éjszakát.Délután átmentünk Nagyiékhoz,majd este Apa és Mami jól megléptek,én meg ottmaradtam a Nagyszüleimnél.Fürcsi után Nagyi bevetette énekesnői tudását,és elég gyorsan elaltatott.Az éjszaka viszonylagos nyugalomban telt,csak egyszer ébredtem fel,és követeltem a Mamit,de rövid úton visszaaludtam,és egészen reggelig aludtam.Akkor megkaptam a szokásos rizstejcimet,és még fél 9ig durmoltam,majd vigyorogva ébredtem.Eközben Apa és Mami kettesben randalírozhattak.Vasárnap reggel értem jöttek,és meg sem álltunk Esztergomig.Ott az aquaparkban találkoztunk Keresztmamiékkal és a Lukács familiával.Szuper jó nap volt.Nagyokat pancsoltam,ettem,kavicsot gyüjtöttemé,homokoztam Emmával,és még véletlenül sem aludtam.Máskor is megismételjük.
U.I.Érdemes megnézni Apa pinkben játszó bőrszínét:)Azt mondta,nem éget a nap,nem kell napozó.Amikor kellett,akkor már késő volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker