2009. január 28., szerda

Cicóhoz

Vasárnap a délutáni sziesztám után elkiabáltam magam:Cicóhoz!!!És úgy is lett.Bárcsak minden kívánságom így teljesülne...A családunk teljes létszámban képviseltette magát,úgyhogy nagy volt az örömöm.Cicónál pedig jelen volt Évi Nagyi,akit azonnal a szívembe zártam.Volt kollektív fetrengés is,mivel lepakoltam a párnákat,és ráfektettem a csajokat.Bettyó nénit meg is csöcsörésztem,és valami csoda folytán Bettyó bácsi nem haragudott meg érte.Jó volt a buli,Pingvin bácsi pedig csak kattogtatta a fotómasináját:)A látogatás végén volt egy kis malőr,ugyanis neszem ágában sem volt hazamenni,de Mami ragaszkodott hozzá,ezért dühömben földhöz vágtam az egyik széket.Utána azért elszégyeltem magam,és bocsánatot kértem mindenkitől,úgyhogy remélem az affér miatt még szívesen látott vendégek leszünk a Huber házban;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker