2009. március 17., kedd

Dackorszak,bukósisak,csúszdák és trambulin










A vasárnapról hétfőre virradó éjszakánk rémesen alakult,ennek megfelelően folytatódott a reggel,majd a délelőtt is.Próbálgattam a határaimat,vagy inkább Mami tűrőképességét.Ledobáltam a reggelit,majd miután ezt Anyuci nem tűrte és kivett a székemből óriási patáliát csaptam.És mivel Mami ezt sem díjazta,és hátat fordított,jól beleharaptam a popijába.Na így kezdődött a reggelem.Attól sem derültem sokkal jobb kedvre,hogy elmentünk bubósisakot venni nekem (a futóbringához,de erről még nem tudok psssszttt!), azután pedig játszótereztünk kicsit.A bioboltban újfent előadtam a hattyú halálát (még szerencse,hogy a bioboltos néni tudja,hogy nem ilyen vagyok:).Na de a délutáni sziesztámmal (ami röpke 40 perc volt) elfújták a dackorszakot.És jöhetett a programozás Cicóval!!!Ugyanis Cicó a szüleivel felfedezett egy olyan játszóházat,ahol az Apukák és Anyukák is be-ill. felmászhatnak a játékokra.Úgyhogy csúszdáztunk,trambulinon ugráltunk,golyókban fetrengetünk és még sok mókában volt részünk.És ha ez a jutalom,akkor Mamit máskor is megajándékozom hasonlóan kedves délelőttökkel;-).Éééés,a hab a tortán:az esti mese és a rizstejci után Anyuci betett az ágyamba,ahol hang nélkül elaludtam úgy,hogy Ő kijött a szobából,és ezt a tevékenységet reggelig űztem!!Hipp-hipp-hurrá!!!

6 megjegyzés:

  1. Először is nagyon klassz ez a dizájn! Merész dolog ez a popóharapás :) De megérte, ha utána ajándékosztás volt, no meg játszóház :D
    üdv: Boti

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Szupi az új dizájn!!! :-)
    Csak nem a Kalandparkban voltatok?!:-) Szerintünk is a legjobbak közé tartozik. Mi a Lurdyba szoktunk járni, ma is ott voltunk.
    Csá, Peti

    VálaszTörlés
  3. Igen,a kalandparkban voltunk,de Keresztúron!Egyszer mehetnénk együtt!!!Pacsi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Szuper lett az oldal :-)) A játszóházi móka is biztos nagyon klassz volt!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Ok! Menjünk. :-)
    Majd egyeztetünk.
    Csá

    VálaszTörlés
  6. Nagy figura vagy te, Pajti!!!
    És már csak 6 nap...

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker