2009. március 9., hétfő

Séróbáró
















Ma jelenésem volt a fodrászomnál,aki Mami barátnője Szilvi néni.Miután pénteken Mami kapott új frizkót muszály volt az én skalpomat is megkopasztani,mert elkanászodtak a tincseim.Nagyon jól tűrtem a tortúrát,egyedül a beterítőkendővel vesztem össze,de Mami készült váltás ruhával,így nem volt baj,hogy csupa hajas lett a göncöm.A hajnyírógépért pedig megint odavoltam.Mondtam, is,hogy Apucinak is ilyen van.És a birkanyírás után megmutattam a tisztelt publikumnak (Szilvi néni,kozmetikus néni,körmös néni és Szilvi néni kislánya:Dorka,na meg egy kedves hölgyvendég volt jelen) habtestemet egy átöltözés-pelenkázás erejéig.És mindenki el volt ájulva a széles hátamtól.Remélem ez a reakció idősebb koromban is megmarad;-).A következő áldozat Puszi lesz:)

6 megjegyzés:

  1. Marci!
    Nagyon trendi a frizkód! Anya is csini!
    Csá, Peti

    VálaszTörlés
  2. Dögösek vagytok! A te frizkód mondjuk kicsit ördögi :)
    Nos, Anya nekem is frizuraalakításon töri a fejét.
    De én nem bírom ennyire ezt a tortúrát, mint te.
    üdv: Boti

    VálaszTörlés
  3. Óh, de király vagy Pajti!! Ha nekem is lenne egy ilyen Szilvi nénim...
    Anyukád? Azt hittem a nővéred..
    Pacsi,
    Áron

    VálaszTörlés
  4. Mindkettőtöknek nagyszerű lett a frizurája :)
    Anya nagyon csinos :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük a sok-sok dícsérő szót!Csak el ne bízzuk magunkat!:)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker