2009. március 16., hétfő

Szülők-Marci 2:1

De az az egy ütős volt ám:):):)Mamiék mostanában egyre többször próbálkoznak a nevelésemmel inkább kevesebb,mint több sikerrel.Valami oknál fogva azt sem szeretik,ha a fürdővízből iszogatok.Pedig én éppen akkor nagggyon szomjas vagyok!!Miután többszöri felszólításra sem fejezem be a tiltott tevékenységet (sőt,Mamira függesztem huncut tekintetemet,és konkrétan kiröhögöm Őt,miközben kortyolgatok) kitoloncolnak a kádból.Ez már második este történik meg.Apáék reménykednek,hogy majdcsak megtanulom mi a szitu.Viszont éjjel bosszút álltam." órát virrasztottam.Még verset is mondtam Anyának:):):)Mondanom sem kell,hogy nem volt őszínte a mosoly az arcán!Reggel pedig elismételtem,amit Mami az éjszakai visszaaltatásomnál sikertelenül mondogatott,hogy "Semmi baj Anyuci,itt vagyok":):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker