2009. április 1., szerda

Második szülinap part1.

Március 31-én,amikor felébredtem Mami gyorsan rendbe kapott,bedobott az autóba,és Cicóékkal együtt meg sem álltunk Hűvösvölgyig,ahol szuper programban volt részünk:igazi vonaton utazhattam!!!Mit ne mondjak,fenomenális volt.Mayával egyetemben nagyon élveztük.És nagyon cukik voltak a gyerekvasutas kiskalauzok.A visszafelé tartó volnatot makdnem lekéstük,de hála egy biciklis bácsinak és Mamiék gyorsvágtájának a mozdonyvezető megvárt minket.
A délutáni sziesztám után pedig folytatódott az ünneplés.Mami átvitt Dédiékhez,ahol szuper ajándékokat kaptam.Egy igazi bukósisakot,amilyen Apának is van,meg két könyvet Tűzoltó Samről és Bob mesterről.
Azután pedig megérkezett Apa és Mamiéktól is begyüjtöttem az ajándékot:Szuperszónikus futóbringát.Igaz,picit még imbolygok vele,de ha növök 1-2 cm-t,akkor már minden frankó lesz.(hozzáteszem,ma Mami ugyanúgy imbolygott Keresztapu bringáján,pedig Ő már megnőtt:).Az ajándékozás után pedig következhetett a szülinapi torta tüzijátékkal.Este aztán alig bírtam elaludni a sok élménytől.És az ünnepségsorozat hétvégén folytatódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker