2009. április 6., hétfő

Szépséges



Sárhelyi Erika:Kisfiamhoz


Ahogy forró napokra rázuhan a hűsítő eső,
S a tikkadt földbe visszatér az éltető erő,
Úgy indul meg ereimben a lüktető élet,
Ha csöndes napjaimon szívemre ölellek téged,
Én egyetlenem, én drága aprócska fiam.

Hajad illata, bőröd bársonya szívembe égett,
Neked adnám a földön mindazt az ezernyi szépet,
Mit láttam, éreztem, kaptam és adhattam,
S ha a világ még ma vadul megindulna alattam,
Akkor is teutánad kapna vigyázó kezem.

Mosolyodtól, hangod varázsától felderül a napom,
Apró, vesztett álmaimat rendre visszakapom,
Ha csöppnyi kezed két kezembe fogva,

Szavaid, s kacajod szedem magamnak csokorba,
S szerető szívemre tűzve örökkön viselem

2 megjegyzés:

  1. Nagyon meghatódtam. Köszönöm.
    Marcsi

    VálaszTörlés
  2. Áronanyu talált egy altatót,és ugyanaz a költőnő írta ezt a verset.És még sok más szépségeset:)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker