2009. május 2., szombat

Majális




csak vagányan



a fejemmel cirógatom a bokrot.vagy a bokorral a fejemet??






Tegnap Gödöllőn voltunk a Sissy kastélyban,ahol gyerekrendezvény volt meghírdetve.A buli elég szánalmas volt,de mi jól éreztük magunkat.A színpad üres volt,az ugrálóvár aprócska,de drága,a gyerekjátszó egy szőnyeg volt játékokkal.Tele volt árusokkal a kert,voltak pacik is.Vetettem Mamiékkal édességet (zsanna-manna,hmmm de fincsi-és Mami is boldog volt,hogy egészséges édességgel tömheti a fejem:),aztán jót sétáltunk az óriási parkban.Tobozokat gyüjtöttem,kavicsoztam,botot rágcsáltam:),beálltam focizni a gyerekek közé,és minden Nénit és Bácsit elbűvöltem.Utána pedig elvonszoltam az Ősöket fagyizni.Jó volt végre hármasban,kár,hogy Apa enyit dolgozik,és csak ritkán vagyunk együtt:(

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szeretném a figyelmedbe ajánlani a baba.miner.hu oldalt, ahol a kisgyermekes- ill. várandós szülők blogjait jelenítjük meg egy helyen. Úgy gondoljuk, rengeteg értékes információ van a blogokban, s jó volna ezeket egy helyen látni - babás témában is.

    Szeretnénk, ha a Te blogod is megjelenhetne oldalunkon, s ehhez hozzájárulásodat szeretnénk kérni (szabályunk, hogy csak azok bejegyzései jelennek meg, akik ehhez hozzájárulnak). A bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni írásodat, akkor a blogodra fog eljutni. A csatlakozáshoz pusztán az engedélyed kérjük, anyagi vonzata nincs, a blogbejegyzések első egy-két mondatának listázásához a blog RSS-ét dolgozzuk fel, tehát semmilyen technikai teendőd sincs.

    Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, kérlek írj az info kukac miner pont hu-ra!

    Üdvözlettel:
    Miner.hu

    VálaszTörlés
  2. Abszolút nem csodálkozom azon, hogy szokás szerint mindenkit levettél a lábáról, kicsi Marcipán! A mamidnak boldog Anyák Napját kívánok!

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker