2009. május 18., hétfő

Szülinap strandolással

A félreértések elkerülése végett:nem változtam vámpírrá.Ez csak gyümölcsszósz:)




Tegnap családilag  megünnepeltük Keeszkapu (Keresztapu) szülinapját és Mami névnapját Mamáéknál.
A múlt héten vásárolt medence sajnos egy macska segítségével megadta magát,de arra tökéletesen alkalmas volt,hogy én kiélvezzem benne a jóidő nyújtotta lehetőségeket. Ugyanis éppen akkorára eresztett le,hogy számomra tökéletespancsolóalkalmatosságként működjön.Még a kiscsúszdát is beletettük,úgyhogy vizicsúszdám is volt.A délutáni alvást bojkottáltam,és helyette inkább benedvesítettem az egész családot.Akkora fröcskölőpartit rendeztünk,hogy olyat még Rákosliget nem látott:)Senki nem maradt szárazon.Kivéve Apát és Keeszkaput,akik az alvásidőmben (ami ugye nem volt) elmentek motorozni.Ugyanis Keeszkapu nem bírt a vérével,és a ripityára tört motorja helyett beszerzett egy másikat,és ebéd után Apát is elcsábította egy kis túrázásra.Szuper nap volt,már alig várom,hogy Cicóval pancsolhassak nyáron.

4 megjegyzés:

  1. De jó medencéd van Marci! Fúúú de klassz lehet neked. :-))

    VálaszTörlés
  2. Szia Pajti!Már nekem is van kicsi medencém, de az udvarban van egy iiiiigazi nagy.hej micsoda pancsi lesz abban!tök jó na sminked.magad készítetted?
    Képzeld, az apa is nagy motoros,és engem is vitt már,de mivel az út nem elég,az eget hódítgatja a motoros sárkánnyal. további huncutkodást,puszi, Emma

    VálaszTörlés
  3. ja, és légyszi mondd az anyudnak, súgja meg az anyumnak, hol lehet ilyen jó bloghátteret kreálni, köszi...

    VálaszTörlés
  4. hu de kis huncut "vampir" vagy. Hugo irigyli a medenced:)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker