2009. szeptember 17., csütörtök

Dobogókő





Szombaton késő délután hipp-hopp úgy döntött a családi kupaktanács,hogy látogassuk meg Keeszkaput Dobogókőn(na jó,tudom,hogy nem Ő van ott,csak a teste,de azért jó,hogy tudunk valahová menni).Vittük Puszit is,és egy jó kis minikirándulás lett a látogatásból.Lenyúltam Apa bécsis zsemléjét,amiből nem is volt több a büfében (igen-igen,még mindig ellenkezem Mamival vega-nem vega ügyben:),és nem is adtam belőle egy falatot sem.Csóri Apucinak már kopogott a szeme az éhségtől.Megnéztük azt a helyet is,ahol tavaly síeltem,meg azt is,ahol idén fogok(most már meg fogjuk célozni a sípályát:).Jó kis esti progi volt.Szerencse,hogy megépült a Megyeri híd,mert így pikk-pakk odaérünk.Ja,és az ősök megcélozták álomnak azt,hogy egyszer Dobogókőn vagy Pilisszebtkereszten éljünk.Na hajrá!!!

5 megjegyzés:

  1. Szépek vagytok! :)
    Marci egyelőre szembetűnően tiltakozik a vegaság ellen, de annyira tetszik, hogy semmit sem erőltetve, hagyod kibontakozni a fiadat! :)
    Mi is ezt a régiót jelöltük meg álomrégiónknak, (és majdnem lett álomkuckó Pilisszentkereszten ;) ), aztán az élet úgy hozta, hogy kicsit kijebb terjesztettük a határainkat, így most a Dunakanyar, egész pontosan Dömös a célpont.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép helyen nyugszik Keeszkapud! Biztos jó érzés volt feltöltődni a friss levegőn és ebben a gyönyörű környezetben megemlékezni az imádott Keresztapudról!
    Hajrá álmok, hajrá tervek! Én csak drukkolni tudok, hogy erre e festői tájra költözhessetek!

    VálaszTörlés
  3. a Fold szive. nagyon szeretem:)nagyon szepek a kepek, es tiszta szivbol kivanom, hogy megvalosuljon az almotok. megerdemlitek!:)
    vagasag: na igen nalatok a Zapu eszik hust, igy latja szerintem nincs ezzel semmi. nalunka ferjem sem eszik, mert 7 eve(miota ismerjuk egymast:)) husallergiaja van, igy konnyu. de ha Hugo oda jut, hogy szabad akaratabol eszik hust, hat tegye. onallo kis lenyek...

    VálaszTörlés
  4. Remélem az álmotok valóra válik, nagyon gyönyörű hely!
    A húsevés miatt ne aggódj, biztos olyan jó ízűen ette apucika a rántotthusis szenyát, hogy megkívánta. Néha én is megkóstolok fura dolgokat, mert megkívánom a másiktól :-))

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük lányok!A húsevésen nem izgatom magam,mert Marci majd eldönti mit szeretne.
    Ha husit,akkor így jártam.
    Dobogókő mégcsak nem is cél,hanem csak álom.Egyenlőre maradunk a fenekünkön Szilasligeten.Most legalább közel vannak a Mamáék meg Cicóék is:)És egyszer,ha majdúgy hozza a sors az álomból cél,a célból álomházikó lesz:)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker