2009. szeptember 23., szerda

Hála

LiliNortianyu "játékra" hívott.Miért vagyok hálás?


Hálás vagyok azért,hogy ismerhettem és szerethettem a testvéremet 31 éven át.Hogy van sok-sok közös élményünk,hogy igazán jó testvérek és barátok lehettünk amíg élt.Hogy együtt játszhattunk és rosszalkodtunk (inkább csak Ő,én jó kislány voltam:) kiskorunkban,hogy együtt buliztunk és bandáztunk tiniként,hogy felnőtt korunkban is megmaradt ez a szoros kapocs.Hálás vagyok a reggelekért,amikor kijöttem a hálóból,és Ő már a nappaliban tévézett,vagy reggelizett,Marci pedig örömujjongásban tört ki,hogy megint itt aludt Keeszkapu!Hálás vagyok azért,hogy a Gyerekem ismerhette és szerethette Balázst.Hogy így ragaszkodtak egymáshoz.És hálás vagyok az erőért,ami nem is tudtam,hogy létezik bennem.Mert tovább tudok élni,és segíteni Anyuéknak,hogy Ők is ezt tehessék.És ebben nagyon jó partnerem Marci.Hálás vagyok azért,hogy ha már ennek a balesetnek meg kellett történnie,akkor történt,amikor Marci is köztünk volt már,mert nélküle az egész család összeroppant volna.Hálás vagyok azért,hogy van kiért tovább lépni.Hiszem,sőt tudom,hogy találkozunk még!



Árnyék fény nélkül
Mondat szó nélkül
Tenger víz nélkül
Ennyi vagyok nélküled én

Dallam hang nélkül
Felhő szél nélkül
Erdő fák nélkül
Ez lettem nélküled én

Bon Voyage drága Öcsikém...

5 megjegyzés:

  1. Csak nézek az égre, és Ő jut eszembe,
    Ő, és minden cselekedete!
    Van egy dolog, amit tudok:
    Vele lehetek, amikor csak akarok!
    Csak annyi kell, hogy becsukom a szemem,
    és Ő már fogja is a kezem!
    Az álom véget ér, én egyedül vagyok,
    de még mindig az Ő hangja az, amit hallok!
    Újra könnyes szemmel nézek az égre,
    Hiányzol!!!! ezt suttogom halkan az égbe .

    VálaszTörlés
  2. Remélem az Én gyermekeim is olyan jó testvérek lesznek,mint Ti.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, nem szabadna összehasonlítanom, de az öcsémmel nekem is tökre ilyen kapcsolatom van.

    Most az én tesóm is messze van tőlünk, külföldön él és nagyon ritkán látjuk. De a bejegyzésed olyan volt számomra, mintha rólunk szólt volna.
    Mi is nagyon összetartó tesók vagyunk, együtt jártunk bulizni, mindig megbeszéltük egymással a pasizós, csajozós sztorikat. 23 éves koromig együtt laktunk, a legjobb lakótárs volt; szó nélkül tudtuk mikor kell a másiknak magány.

    Örülök, hogy van nektek Marci és segít a tragédia feldolgozásában!
    Továbbra is sok erőt az egész családnak!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Csillagom! Kivételes kapcsolatot érzek a soraidból... ez az, ami segít feldolgozni és ami erőt ad! Ölellek, és küldök még egy szívecskét, (bár nem tudom megjelenik-e)
    ❀ ❤ ❀

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker