2009. október 9., péntek

Legfrissebb

-Rosszul van a hasam olyan éhes vagyok.

-Én vagyok a főnök úr!

-Apuci,Te rosszaság!

-Az csúnyaság!!!!(ha vmi nem teszik neki,amit csinálok,nem csinálok,stb.)

-Anyuci!Nagyon édesek vagyunk mi együtt!(reggeles,ágyban fetrengős,,Mami nyakát ölelgetős)

-Anyuci!Én már olyan nagysziú vagyok,de most inkább kicsi baba vagyok(cumisüvegből akartam teát inni:)

-Na,felgyullasztottam a szememet.(kinyitottam)

-Anyuci!Légy szíves legközelebb vedd le a papucsomat,ha fürdünk!(na vajon miért mondhattam ezt???)

-Én még csak kicsit vagyok nagyfiú!

-Étterem bácsi!Hozzál nekem palacsintát!



.-Marci!Nem jövünk többet csiri-birire!

-Miért?

-Azért,mert nem csinálsz semmit.Nem énekelsz,nem űrhajózol,nem zsip-zsuppolsz.Nem élvezed.Ahhoz meg drága.

-Nem baj Anyuci.Nekem van sok pízem,majd én kifizetem.Inkább jöjjünk.

-Anyuci!valami hajszőr van a számban:):):)


2 megjegyzés:

  1. szerintem vmelyik nap már írtam egy komot, de vhogy nem látom. Szal nekünk zárt a blogunk, de írj a twinbaby@freemail.hu címre és küldök meghívót szívesen.
    Jah és a felgyullasztottam a kedvencem.
    Nelli még ennyire nem dumál, de nálunk most a "kísír Anya engemt" a kedvenc, vagyis Kisérj ki Anya engem :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes lehet, mikor ezeket mondja.

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker