2009. november 11., szerda

Vonatos


Amikor még gondolat sem voltam Papa barátja el akarta adni a kisvonatkészletét,mert sürgősen pénzre volt szűksége.Szerencsére Apának megsúgta valaki fenntről,hogy fia lesz,és azt is,hogy járműfüggő.Így megvette a vonatokat,síneket,és egyebeket.Ez agy szupi modellvasút,olyasmi,mint a közlekedési múzeumban.Egyszer majd talán terepasztalom is lesz hozzá.Most azonban csak egy kicsi részét rakta össze nekem pa,de én ezt is nagyon élveztem.Világítottak a lámpák,zakatoltak a postakocsik,én élő alagútként funkcionáltam.Kell jobb program egy borús vasárnap estére???

3 megjegyzés:

  1. Apának jó sugói lehetnek :-))) ez egy klassz program, és megsúgom nálunk ugyan nem fiú született, de ekkora géparzenállal egy kisfiú is boldog lenne.

    VálaszTörlés
  2. Drága Makamányom!
    Gyorsan gyorsan tessék meggyógyulni, hogy Cicóval mi is kipróbálhassuk ezt a csodavasutat!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik, Karácsonyig már nem volt türelme Apának? :) De akkorra majd vehet neked valami kiegészítőt.
    Botianyu

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker