2010. január 29., péntek

Játékidő!!!!

Olyan nagyon messze van még a szülinapom is meg a karácsony is,gondoltam benevezek Cucka játékára,ééés első voltam.Így ajándékot kapok.Szeretek adni is,így nem okoz gondot,hogy nekem is készítenem kell valami meglepit.És akkor jöjjenek a szabályok:
  • 1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
  • 2. Az első 3 ember, aki kommentet ír ehhez a bejegyzéshez, saját kézzel készített ajándékot kap.
  • 3. Ezt az ajándékot, az elkövetkező 365 napban kell eljuttatni a szerencsés nyerteseknek
  • 4. Előre kell fizetni úgy, hogy ezt a felhívást közzéteszitek a blogotokban


  • Hűűű,de izgi!Vajon ki lesz a három leggyorsabb???

    U.I.:Természetesen nem Mami,hanem én készítem el az ajikat!!!

    7 megjegyzés:

    1. (de szívesen lennék második és gazdagodnék egy Marci által készített ajcsival. ;) )

      VálaszTörlés
    2. Először azt hittem, harmadik, de úgy látom második lettem :)

      Off: Nagyon állat az új fejléc!!!!!

      VálaszTörlés
    3. :)Kaptok mind a négyen:)Kérem a címeket!
      Ingrid!Off-ra válasz a következő post:)

      VálaszTörlés
    4. Jajj!A címeket természetesen e-mailben kérem: frutti@dunaweb.hu

      VálaszTörlés

    Lilypie 3rd Birthday Ticker