2010. január 11., hétfő

Pelus ügyben a helyzet...

Múlt héten még siralmas volt.Néhányszor azért kaptam bugyit,mert ha fürdés előtt 10 perccel betojtam Mami már nem akart elhasználni egy új pelót.Ezt én úgy háláltam meg,hogy lepisiltem asztalt.Aztán szombaton történt valami.A délutáni alvásból felébredvénMami pelust akart cserélni,de én bugyit kértem.És estig abban is maradtam.Cserélni sem kellett.Aztán másnap reggel megint bugyit akartam felvenni.Délután már nem,de a pelust lehúzva is hajlandó voltam néhányszor a wc-be pisilni.Kizárólag állva,mint a nagyfiúk.Esetleg egyik lábamat felemelva,mint a kutyák:-D.Hát meglátjuk...

7 megjegyzés:

  1. én is azt hittem, hogy valami nagy dolog ez a szobatisztaság. Aztán két napig pelus nélkül voltam és rájöttem, hogy sokkal könnyebb így az élet. Igaz azóta nagy rohanások vannak a vécére, mert nem szeretek sok időt bajlódni a pisiléssel, így csak az utolsó pillanatban szólok. Viszont jobban szeretek bugyóban lenni, mint pelusban! A bepisilés néha nálam is megvan, mondjuk nálunk még fénykép nem készült róla. Azért a Te Apukád csipőre tett kezéből is valami olyan jön le, hogy kissé dühös, de a fénykép miatt meg gondolom mégis jó nevettek az asztalra került pisin :-)))
    csak így tovább Marcipán!
    Puszi Nelli

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁ,Apa csak nevetett,mert nem ő takarít utánam;-D

    VálaszTörlés
  3. Gratula, csak így tovább! :-)) Pikk-pakk el felejtitek a pelust :-))

    VálaszTörlés
  4. ügyik vagytok, szépen haladtok :)

    VálaszTörlés
  5. Javuló tendencia, nem szabad feladni! :)

    VálaszTörlés
  6. Hajrá! Hajrá! Úgy tűnik nálatok is eljött az idő. Innen már simaügy az egész!
    Pussz, Ági

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük a bíztatást!Azért még nm bízzuk el magunkat,mert a nyári bugyizás uután volt jópár hónap pelusos időszak,de reménykedünk:)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker