2010. március 18., csütörtök

Nagyfiú vagyok

De tényleg.Hétvégén elvittük Apucit a Közlekedési Múzeumba.És én bugyiba mentem.Mondjuk Mami sikítófrászt kap a nyilvános wc-től,de muszály volt használnunk.Azért biztos,ami tuti  betett a táskájába egy fél literes vizespalackot ,hogy ha gyorsan kell cselekedni csak belelógassuk a lógatnivalót:):):).De nem kellett.És nagyon jó volt hármasban.Apa nagyon élvezte a múzeumot,de sajnos mindent el akart olvasni,így állandóan csak vártunk rá.Majd elküldjük egyedül olvasgatni:)Egyszer véletlenül egy idegen bácsi nadrágját rángattam,hogy vegyen fel,hogy megnézzek egy hajót:).Jól meglepődtem,mit ne mondjak...


Sajna nem készült használható fotó:(

És az aznapi Marcipánszáj:
-Marci!Mi leszel,ha nagy leszel?
-Hát Apuka!
-Jó,de mi lesz a munkád?
-HÁT APUKA!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy Marci, tök szupi hogy már nem kell pelus :-))

    Az idegen bácsiról pedig az jutott eszembe, hogy én egyszer szintén idegen pasinak kezdtem el magyarázni az Auchanban, és még pakoltam is a kosarába/kocsijába :-))

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker