2008. szeptember 3., szerda

Kánikulariadó











A csütörtöki kánikulát a Rukkel tónál terveztük átvészelni.Felszedtük Anga nénit (keresztapu szerelme) és Nagyit,és a Mami által kinyomtatott térképrészlet alapján elindultunk.A kb. fél órás útból sikerült 2 órásat csinálnunk,aminek is a nagy részét az M0-ás és M5-ös autópály igen pici szakaszán való ide-oda autózgatással töltöttünk.Hiába na,csak a női navigátorokban ne bízzon az ember.Még szerencse,hogy van légkondi az autónkban és Mami elemózsiával is készült.Aztán csak odakeveredtünk valahogy a helyszínre,és szerintem megérte az autózást.Szupi kis tó ez.Nagyon tiszta minden,van játszótér árnyékos homokozóval,sok csúszda,miegymás.Nagyon élveztem.Köveket dobáltam idegen nénik és bácsik pokrócára,mert szerencsére a strand kellő mennyiségű kővel rendelkezik,úgyhogy nem unatkoztam.Nagyokat pancsiztunk,homokoztunk,csúszdáztunk és még egy kis alvást is hajlandó voltam beiktatni.Persze csajoztam is,kizárólag a bikinis ,cicis felnőtt csajok érdekeltek.Apa büszke lenne rám,ha nem a dolgozóban főzte volna éppen a popiját szegény.Szóval jó kis nap volt.Remélem még megismételjük

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker