2008. szeptember 3., szerda

Oázis strand 2008.08.19.




Kedden felkerekedtünk,és meg sem álltun Szigetszentmiklósig,ahol az Oázis Strandon kötöttünk ki.Találtunk egy jó kis árnyékos placcot,ahonnan nyomban elindultam volna feklfedezőútra,de Mami holmi átöltözést és krémezést erőltett.Nem értem miért pazarékolnám ilyen felesleges dolgokra a drága időmet???Azért sikerült bepótolnom az elvesztegetett perceket.Amint Mami letette a popiját a plédre,én eliramodtam,Ő meg rohangálhatott utánam.Igazán hálás lehetne,hogy így karban tartom az alakját.Emma és Maya szülei csak ámultak-bámultak.Ők még ilyet nem láttak.Meg is beszéltem Oli barátommal,hogy legalább Ő ne hozzon szégyent a fejemra,ha majd elindul.Szegény Apa eközben a dolgozójában aszalódott.Sokat gondoltunk rá,miközben kipróbáltuk a medencét,ami a csajok szerint hideg volt,de nekem bejött.Felfedeztük a játszóteret is.Volt ott egy bátor galamb,akit jó közelről megcsodálhattam.Gyüjtöttem kavicsot,és felmásztunk Mamival a mászókára is,emiről aztán extra iramban menekültünk,mikor elkezdett inogni alattunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker