2009. február 13., péntek

Csajos nap
















Tegnap délelőtt csiri-biri tornán jártunk.Ott voltak Cicóék is,mivel sikeresen függővé tettük Őket is.Cicóék aztán jól idecsábították Flórát és anyukáját Anitát..Egyszóval jól telt a csiri-biri még úgy is,hogy gyalog mentünk,mivel apa kocsija a szerelő bácsinál volt,így kivette a fenekünk alól a Góliát urat.Jó kis gyalogtúra,főleg hazafelé a hegymenet:)Mami reménykedett,hogy majd jól kidőlök ebéd után,de már a hétfői Dobogókő-túra után sem jött be a számítása;-).Azért sikerült elaltatnia,és amikor felkeltem megérkeztek a csajszik.Mamiék ugyanis jól összebeszéltek,és így a délutánt is együtt tölthettük.Jó kis kupit csináltunk a szobámban se'perc alatt.A felnőttek csak fogták a fejüket.Cicó az ágymba is bekéredzkedett (khmm..).Flóra minden játékot kipróbált,én meg uraltam a helyzetet.Miután a csajok elmentek Maminak segítettem pizzát sütni.Fincsi lett.Jó kis nap volt na!Remélem máskor is megismételjük!Sajna a fotók nem sikerültek valami fényesen,mert hárman négyfelé futottunk.Remélem Bettyó néni ügyesebben fényképezett,mint Mami...

3 megjegyzés:

  1. Szuper lehetett ez a gyerekparty :-)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. A Valentin napot, mint ünnepet nehezen tudtam elfogadni, Marcipán és Cicó szerelme meggyőzött. Igazatok van!,ünnep ez, de még mekkora nagy ünnep! Köszöntünk hát mi is ezer szeretettel:
    Emma Katicája és a Feri papa

    VálaszTörlés
  3. Szia, szia! Orszáczky Ildi vagyok...én állítottam össze jó pár évvel ezelőtt a Csiri-biris torna programot. Azt szeretném kérdezni-kérni Tőled, hogy lenne esetleg arra lehetőség, hogy a Csiri-biri tornán a kisfiadról készített két videofelvételt a honlapomon felhasználjam: www.csiri-biri.hu. Segítségedet előre is köszönöm! (Gratula a bloghoz és a gyönyörű gyerkőcödhöz!) Elérhetőségem: csibildi@freemail.hu Üdv: Oildi

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker