2009. február 9., hétfő

Daninál

Szombaton meglátogattuk Mami keresztfiát Danit.Hűűű mennyi sok játéka van.És én mindent kipróbáltam.Rettentően élveztem,főleg az autópályát!!!És Mamiék legnagyobb örömére kaptam egy szintetizátort is:):):)Köszi Niki néni és Tibi bácsi!Apa is rém boldog tőle;-)




Hűűű,micsoda autó...
Mennyivel lehet itt ülni???Dani lesből villogtat. Vonatozunk


És a szuper autópálya.Ha valaki találkozik hasonlóval azzzzonnnal szóljon,mert Mami a neten nem talált,és borzasztó nagy szükségünk lenne rá:)



6 megjegyzés:

  1. Bocsesz, nem témába vágót írok, de nem tudom máshova :-))) Nagyon édes lett az új dizájn a blogodon. Tetszik!
    Ja, majd el felejtettem úgy 3 hónapja bejelöltekek az iwiwen Marcipán, majd nézd meg!
    CSocsika

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Mi nem ismerjük egymást, Timiék szomszédja vagyok, és alkalom adtán szoktam olvasgatni a blogotokat. Szóval, nővérem kisfiának vettünk ilyen autópályát (szinte ugyanezt) az Auchanban. Igaz, hogy decemberben, de egy próbát megér. Ja, és nekem is tetszik az új dizájn!!! Claudia

    VálaszTörlés
  3. Szia Claudia!Köszi az infót!Délután meg is nézzük:):):)Ja,és gratula az eljegyzéshez;-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Marci!
    Nekem is van hasonló parkolóházam. Anyáék a Asia Centerben vették, potom pénzért. :-)
    Peti

    VálaszTörlés
  5. Köszi Peti!Találtam a regio honlapján:)

    VálaszTörlés
  6. Kicsit későn reagálva, de köszönöm a gratulációt! :)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker