2009. február 8., vasárnap

Függőségeink.


Petitől kaptunk egy labdát,ami igazából Maminak volt címezve,de engem is eltalált.Az a feladat,hogy írjunk a függőségeinkről.

-mikor megszülettem cicifüggő voltam

-mióta nem szopizok,azóta rizstejfüggő lettem,és ezzel szorosan egybefügg Mami hajának macerálása.Általában az arcomat símogatom vele.

-Puszi-kutya függő is vagyok

-kölesgolyófüggőségem is igen erős,de ezt lecserélem bármi hasonlóra(rizsgolyó,buláta,stb.)

-Boribont ki ne hagyjuk!

És akkor jöjjön Mami:

-Alvás(mormota voltam lánykoromban,most is az lennék,ha tehetném:)

-olvasás,amit sajna minimalizáltam,mióta Marci erősen igénybeveszi a szabadidőmet

-blog-és internetfüggőségben is szenvedek

-egészséges életmód függőségemmel néha őrületbe kergetem a családom ("Marcika mikor ehet már rendes ételt???" rendes étel=hús és társai)

-és végül imádok mindenféle kencét,de ez kozmetikusként asszem megbocsájtható;-)
ÉS AMI A LEGFONTOSABB: BORZASZTÓAN FÜGGÜNK EGYMÁSTÓL ÉS MINDKETTEN APAFÜGGŐK VAGYUNK,DE NAGYON ÁM!!!
Kiváncsiak vagyunk Cicó ,Blanka és Timi néni; és Emma függőségeire:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker