2009. június 19., péntek

Angyalka járt nálunk



Levente személyében.A képre nézve gondoljátok miért mondom ezt ugye:)?.Kattka nénihez-Levi anyukájához- járt Mami jógázni előttem,és még azután is,miután beköltöztem a pocakjába.Gyönyörű gyapjú angyalkákat és kristállyal töltött névre szóló labdát készített nekem Kattka néni.És még egy fa repülőgépet is kaptam.Nagyon jól éreztük magunkat mindannyian,és nem csak egymás mellett játszottunk,hanem egymással is.Motoroztunk,autóztunk,porszívóztunk,és Puszi kutyát zaklattuk.Együtt ebédeltünk,és sajnos nagyon gyorsan eljött a búcsú pillanata.Remélem máskor is találkozunk!Sajnos elég nehéz volt rólunk fotót készíteni,mivel állandó mozgásban voltunk.

1 megjegyzés:

  1. A képre pillantva először azt hittem kislány a játszópajtás :-)) olyan édes fürtös :-))

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker