2009. június 19., péntek

Folytatni kell






Mostanság minden időnket Mamáéknál töltjük,mert csak én tudom felvidítani Őket.Nagyon szeretek Náluk lenni,csak Keeszkapu hiányzik onnan:(.Tegnap délután átjött Cicó az Anyukájával és irdatlan pancsolást rendeztünk,majd kipróbáltuk az új ugrálóváramat,ahol megmutattam Cicónak a varázslótudományom,nevezetesen hogyan kell pici kukiból nagyot varázsolni:)Mamiék úgy nevettek,hogy a könnyük csorgott(végre).Szerencsére Pingvin bácsi-Maya apukája-nem volt jelen.Könnyen célkeresztben találhattam volna magamat.
Motoroztunk is,meg jól megdögönyöztük Kira kutyát(Keeszkapu 60 kilós kis ölebét).És igaz,hogy nem voltam a topon,rám sem lehetett ismerni úgy viselkedtem (Belőlem is ki kell jönnie valahol a feszültségnek),de azért jó délután volt,és Mama meg Papa nagyon élvezte a gyerektársaságot,ami nagyon örvendetes.

3 megjegyzés:

  1. nagyon nehéz lehet nektek, kitartás , kis manó kárpótol és eltereli a figyelmet :) pusy syn

    VálaszTörlés
  2. De jó! Már Neked is van várad! Jó ugrálást! Puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy ilyen jó kis pancsolásban volt részetek! Marcika, soha se hagyd szomorkodni a családot :-)
    Millió puszi

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker