2009. július 27., hétfő

Szombaton...





a Millenárison voltunk Mamival a Babanetes programon.A Nő(T)anyásokkal lett volna tali,de sajna elkerültük egymást,mert mi délelőtt tudtunk menni.Ettől függetlenül nagyon jól éreztük magunkat,mert a játszóterek szuperszónikusak,és még lufikat is kaptam.Igaz,hogy az egyiket még a helyszínen,a másikat délután Oli Papáéknál felengedtem Keeszkapunak,de majd pótoljuk az elrepült lufikat.Halacskákat is etettünk és galambot kergettem.Aztán munka után értem jött Apuci és elvitt Budaörsre a nagyszüleimhez,mert Maminak csajos program volt beütemezve,És felháborító módon Anyuci még a Gps-t is magával vitte,úgyhogy egész Budaörsig apelláltam:"Anyuci elvitte a beszélő tévénket!Nem akarom,hogy elvigye.Eldobja.Ide akarom ragasztani az ablakomra!!!" és így tovább.Aztán a játszótéren megbékéltem.És este újra egymásé lehettünk.Én és a beszélő tévé....

ps.:bocsi,telefonos fotók:)

1 megjegyzés:

  1. anyira sajnálom Frutti, hogy elkerültük egymást, Hugo 11-13-ig aludt, fél kettőre tudtunk csak kiérni. elküldöm a telefonszámomat, hogy legközelebb ne legyen ilyen problémánk.puszik

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker