2009. július 27., hétfő

Édeshármas pancsival,csúszdákkal-és darázscsípéssel



Vasárnap úgy döntöttünk,hogy édeshármasban programozunk.Kimentünk a Rukkel-tóra,és fantasztikusan töltöttük a napot.Pancsoltunk,saraztunk,ettünk-ittunk,fagyiztunk,vizicsúszdáztunk,és élveztük Apuci társaságát.Az egyetlen negatívumaa napnak egy gonosz darázs támadása volt.Rászállt a kukimra,és belecsípett.Mami lélekjelenlétének köszönhetően elég jól átvészeltük a dolgot,ugyanis aban a pillanatban,hogy görbülni kezdett a szám felkapott és beleültetett a hűvös vízbe,és addig ki sem dugtuk az orrunkat(kukinkat),amíg fájt a csípés.Közben gyógyító fagyit is kaptam,amit a vízben nyaltam el.Mire a fagyi elfogyott,a csípés sem fájt.Viszont a legnemesebb szervem duplájára nőtt.Széltében.De ez engem cseppet sem zavart abban,hogy folytassam a játékot.Ráadásul megajándékoztam a szüleimet egy teljesen hiszti-és ellenkezésmentes nappal:):):)Nemhiába a jó programokat én is értékelem ám!!!



1 megjegyzés:

  1. Jó kis hely lehet ez a tó.Darázscsípés-legalább nem kell aggódnotok,hogy allergiás rá.

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker