2010. március 31., szerda

3 éves nagyfiú!!!

Miből lesz a cserebogár???

Úgy megnőttél, szinte félek

Amikor még piciny voltál,
olyan nagyon enyém voltál,
engem ettél, engem ittál,
rám nevettél, nekem ríttál.
Mikor később nagyobb lettél,
mindig messzebb, messzebb mentél,
először csak a kiskertbe,
aztán a nagy-idegenbe.
Ha itt vagy is, csak elnézel,
akkor is nem engem érzel,
nem anyádat, nem apádat,
valami más csillagtájat.
Úgy megnőttél szinte félek,
már a válladig sem érek,
alig-alig hihetem már,
hogy ölbéli bubám voltál.
Én voltam-e óriási,
vagy Te lehettél parányi?
Sosem voltál nehéz nékem,
nem éreztem gyöngeségem.
Melletted most kicsiny lettem,
ágaskodik hát a lelkem,
nőni akar, hogy elérjen,
homlokodig, hogy felérjen.
Húzol engem Te fölfelé,
mint a napfény maga felé
fát, virágot, lombos ágat -
fölemeled az anyádat.

Várnai Zseni


10 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot nagyfiú!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Marcus!!!! BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!!!!!!!
    PÍ, KERESZTMAMI :)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen Marcus!
    Zsófi és Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Isten hozott a 3 éves NAGYFIÚK körében! Nagyon boldog szülinapot kívánunk Neked!!!!!! :))))
    Dani,Maja,Kriszti

    VálaszTörlés
  5. Drága Makamányom!! mégegyszer nagyon nagyon boldog szülinapot kívánunk Neked!!
    Cicókád, Pingvinbácsi és Bettyó!!!
    Szeretünk Nagyon!!
    Köszönöm, hogy ma ha ici picit is de vigyázhattam rád!!!:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog szülinapot, gyönyörűség! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldogságos szülinapot kívánunk!!!

    VálaszTörlés
  8. Kicsit megkésve, de nagyon boldog szülinapot nagyfiú :)

    VálaszTörlés
  9. Egy kicsit késve, de annál nagyobb szeretettel kívánunk boldog születésnapot!!! :-)

    VálaszTörlés
  10. Mindenkinak nagyon szépen köszönöm a köszöntéseket:):):)

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker