2010. március 8., hétfő

Gyógyulófélben

Köszönjük a kedves szavakat és az érdeklődést!A pozitív energiáknak és a gondosan adagolt bogyeszoknak,a párásítónak és Mami energiagyógyászatának köszönhetően sokkal de sokkal jobban vagyok.Pénteken meglátogatott a Doki bácsink (igen-igen,Mami gondosan kerüli a rendelőt,nehogy valami más bajt is összeszedjek e meglévőn kívül,a doki bácsi mindig házhoz jön :).Természetesen Murphy-nek köszönhetően abban a pillanatban gördült be az autójával,amikor Mami kicsempészte magát mellőlem az ágyból.És mivel nálunk még mindig rumli van az alvás-altatás körül (ha fél óra alatt elalszom,akkor nagyon jók vagyunk:),ezért rém boldog volt.De a Doki bácsink szuper volt.Álmomban megvizsgált.Először is fél órát lehelgette a sztetoszkópját,hogy ne legyen hideg,majd gondosan meghallgatózott.Az antibigyót megúsztam,de azt mondta,még hall egy kis szötyörgést,úgyhogy ez még nem lefutott ügy.Ha hétvégén 38.5 fölé menne a lázam,akkor azonnal ügyelet.Bogyók menjenek tovább,kaptam még ACC-t (gumibogyószörp:) hétfőn beszéljünk.Természetesen nem lettem lázas,sőt.A köhögést is minimalizáltuk.Tegnap már egy köhögési rohamom sem volt.És hétördög vagyok,ami szintén a gyógyulás biztos jele:)
Mami szombat délelőtt el tudott menni a tanfolyamára,mi meg Apával pasis napot tartottunk.HÚST paníroztunk,rosszalkodtunk,számítógépes játékokat játszottunk és délután nem aludtunk.Tehát kábé mindent csináltunk,amit Mami nem szeret:):):)
A betegség hozománya egy anyafüggés,csakegyágybanalvás,Puszikutyaimádat,nyígás (na erről sürgősen le akar szoktatni Mami,mert még a feje is belefájdul),és már nagyon elegünk van a házifogságból.Ráadásul Cicóékhoz a héten Bob mesterek jönnek az utcát betonozni,úgyhogy erről nem szeretnék lemaradni.Azért a nyavajámat sikeresen rátapasztottam Mamára és egészen enyhe formában Mamira.Reméljük Ők nem fognak nyígni::):)
Marcipánszáj:

-Anyuci!Ennek az ebédnek kutyaszar íze van!
-Kisfiam,ettél te már kutyaszart?
-Igen. (és mivel a kaját megettem,biztos a kutyakaki is ízlett:)

-Manó,el kéne pakolnom a konyhában!
-Hagyjad!Később se fogy el az időd!

-Anyucikám!Nekem hoztad ezt a tökéletes kutyát????(naná,hogy Puszit:)


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Hűha, jó sok olvasni való van nálatok :-)Igyekszem bekapcsolódni. Hát ez a "Marcipánszáj" :)))
    Ja, és nekünk is ilyesmi vonalzónk van:-) (mióta a babafalvás megszűnt:-( )
    Marci, gyógyulj meg mihamarabb!!
    Sebi és Vera

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy jobban vagy már! Sok puszi

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker