2010. március 3., szerda

Ha már betegség,akkor adjunk bele Apait,Anyait

Ritkán vagyok beteg,de ha igen,nem aprózom el.Hétfőn kicsit köhögtem,de nem volt vészes.Nade aztán éjfél körül felébredtem,és annyira,de annyira köhögtem,hogy majd megfulladtam.Vörösödött a fejem,öklendeztem,elég ijesztő látványt nyújtottam.Mami állandóan azt mondogatta,hogy köpjem ki,ha van valami a számban,ne nyeljem vissza.Végül egy férfitenyér nagyságú cucc távozott a számból.Kedden itt volt a Doki bácsink ,meghallgatózott,de nem nagyon tetszett Neki a tüdőm.A diagnózis bronchitis.Kaptunk egy csomó bogyót,cseppet,kanalast,mind homeopátiás,úgyhogy Maminak minimum valami logisztikai előképzettségre van szüksége,hogy összeszervezze mit mikor kapjak.4-féle szer,napi 3x-4x.Ebből csak kettőt kaphatok egymás után 5 perc eltéréssel,a többinél legyen fél óra.Enni inni is 20 perccel előtte-utána tilos (kivétel a víz).Na számolhattok.Péntekig kaptunk  haladékot.Ha addigra nem leszek jobban,akkor megkapom életem első antibigyó kúráját.Reméljük nem lesz rá szükség.Ma egész nap nyüszítettem (szó szerint),de Mami ezt betudta annak,hogy a homeós bogyók először felerősítik a tüneteket.Holnap meglátjuk jobb lesz-e?

6 megjegyzés:

  1. Mi is jobbulást kívánunk. Reméljük pénteken már jobban fogod érezni magad!

    Sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást, remélem holnapra sokkal jobban leszel, és nem lesz szükség az "antibogyóra"

    VálaszTörlés
  3. Mi is jobbulást kívánunk! Szerencsés vagy, hogy Anyukád jó számolásból, az Enyém elvérezne :). Remélem hamarosan meggyógyulsz és megint együtt játszhatunk :), sok-sok gyógypuszit küldünk!!!!

    VálaszTörlés
  4. Remélem jobban vagy, és elkerülöd az antibogyót! Nelli is beteg volt, igaz Ő "csak" lázas, de 39,5 alá nem nagyon adta. Három nap és túl voltunk rajta, reméljük nálatok is hamar elmúlik!

    VálaszTörlés
  5. Hogy vagytok??? Jobban???
    nekünk a bronchitist még homeóval sosem sikerült helyrehozni... :( Bár nagyon jó kis szerek és sokszor alkalmazzuk a gyógyításnak ezt a módját, a bronchitis kemény ellenfél...
    Remélem, Ti már jobban vagytok!!

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker