2008. augusztus 30., szombat

Az új homokozóm 2008.04.20.


Tegnap végre felavathattam a vadi-új homokozómat.Reggeli után felkerekedtünk Mamival és Apával,és elmentünk homokot meg virágokat venni.Aztán Apával lenyírtuk a füvet.Amíg ő a fűnyírót tolta,én mellette toltam a talicskámat.Jól leutánoztam.Ezután beletöltöttük a sok-sok homokot a homokozómba,és végre belevethettem magam.Hát azt hiszem ezentúl ez lesz a kedvenc szórakozásom.Jól lehet szórni mindenfelé a homokot.Puszi kutya fejére is.Ez jó móka.Később segítettem Maminak elültetni a virágokat.Keresztapuék is befutottak,nekik is bemutattam a talicskázó- és homokozó tudományomat.Estére aztán úgy elfáradtam,hogy az etetőszékben két falat között sikerült elszundítanom.Jó kis nap volt,főleg azért,mert Apa is itthon volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker