2008. augusztus 30., szombat

Baba-mama klub

Szerdánként Mamival dühöngőbe járunk.Hivatalos elnevezés szerint baba-mama klub.Ide járnak a szilasligeti lurkók,köztük én is,hogy megfáradt anyáink egy kis társadalmi életet élhessenek.Amíg mi játszunk ők kedvükre pletykálkodhatnak.Szerencsére az előrelátó szülők (köztük az én Mamim is) kellő mennyiségű rágcsival vannak felszerelkezve.Előbb-utóbb előkerülnek a dobozok és akkor én nyálcsorgatva körbejárok,hogy megszánják korgó pocakomat.Persze a nagy szemeimnek senki nem tud ellenállni.Mindenki megkínál.Általában kölesgolyót szoktak hozni az anyukák,mi amarántos gabonnatallérral érkezünk.A képen éppen egy kölesgolyó akadt a torkomon,mikor Mami fotózott,úgyhogy gyorsan ugrott,hogy kiszedje belőlem,de addigra már megoldottam a helyzetet.Szóval Mami a végére kicsit pipa,hogy játék helyett megint evéssel töltöm a drága időmet,de szerintem ez nem lesz másképp,amíg valaki kaját hoz a klubba.
Oldal tetejére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker