2008. augusztus 30., szombat

Szülinap







Igazából hétfőn volt a szülinapom.Mire felébredtem a délutáni csicsiből a szobámba beköltözött egy IGAZI CSÚSZDA.Mami azt mondja,csak ideiglenesen,mert ha megjön a jó idő,lesz a kertben egy játszóterem,aminek fontos tartozéka lesz a fent említett csúszda.De addig élvezhetem a társaságát itt a szobámban.Mondjuk nem sokáig csúszdázhattam,mert felkerekedtünk és meg sem álltunk az állatkerti játszóházig,ahol találkoztunk Pível és Kersztemamival.Nagyon élveztem a sok új játékot!Volt kis konyha edényekkel,meg is etettem sorra a babákat.Szupi fajátékokkal is játszhattam,és emelkedőn sétáltattam a Mamit.Gyorsan elrepült az idő.El is fáradtam,és hazaffelé bevertem a szunyát az autóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker