2008. augusztus 30., szombat

Új séró 03.27.


Mami úgy döntött,hogy nem jelenhetek meg a születésnapomon ilyen hosszú hajjal,így bepakolt a kocsiba,és elvitt Kati nénihez,aki fodrász,és Mami együtt dolgozott vele,mielőtt még fogjul ejtettem Őt.Mivel kellő mennyiségű bulátával voltunk felszerelkezve nagyon jól tűrtem a beavatkozást.Az eredmény pedig,láthatjátok csodás lett.Előtte titkos bevetésen voltunk egy játékboltban.Nem láthattam mit vett Mami,mert kommandózott a dobozokkal.Bizti a szülinapomra vásárolt.A hajvágás után pedig beugrottunk Márti néni dolgozójába,ami csuda izgalmas hely.Telis-tele színes halacskákkal,tengerimalacokkal,tekibékákkal és még sok-sok állattal.Megsímogattam(na jó inkább megmarkoltam) egy varánuszt,amitől Mami majd' frászt kapott,és barátkoztam kicsit Jojóval az óriási papagállyal,aki Márti vállán csücsült.Igaz,amikor odatotyogott hozzám kicsit inamba szállt a bátorságom,de mindent egybevéve megint hős voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker