2008. augusztus 30., szombat

Pizsamaparti


Szombat este Apának sürgős bulizhatnékja volt,úgyhogy Mamival kihasználtuk az alkalmat,és házibulit rendeztünk.Itt volt nálunk Pí és Keresztmami.Szuper volt.Jókat játszottunk,kergetőztünk,aztán együtt is fürcsiztünk Pível.Igaz,ez csak második próbálkozásra sikerült,mert mostanában kialakult jó szokásomhoz híven,amint behelyeződtem a kádba,jól bele is tojtam.Úgyhogy Mami kölyköket ki,vizet leereszt,kádat kimos,majd kezdődhetett minden elölről.Az alvási szokásomon viszont a vendégek kedvéért változtattam (mivel mostanában nagyfiúsan egyedül el tudok aludni) és bemutattam szirénázási tudományomat.Ezután viszont jófiú módjára reggel 7ig durmoltam,és miután Mami áthelyezett maga mellé a nagy ágyba (ahová időközben már Apa is megérkezett) még negyed 9ig hagytam a díszes társaságot pihenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker