2008. augusztus 30., szombat

Újabb pajtim látogatott meg


Tegnap jó kis napom volt.Mamival elmentünk piacra,és útközben beugrottunk Emmáért,Oliért és Zita néniért.Oli még Zita néni pocakjában tengeti mindennapjait.Nyáron fog kibújni onnan.Már nagyon várom,mert csupa csajszi van körülöttem.Egy szem Levente barátom sajna a világ végén lakik,így nem sűrűn találkozunk.Szóval felszedtük a csajokat és a pocakbabát és elmentünk vásárolni,aztán hazahoztuk az egész társaságot.Mami tervelte ki ezt,hogy hátha kevesebbet kell utánam szaladgálnia,ha van itt egy pajtim.Jól számított ez az én lusta Mamim.Emmával szuperül eljátszottunk a szobámban.Kaptam rengeteg puszit is tőle.Viszont Mami szerint a viselkedésem kezd enyhén antiszociális lenni.Eddig bárkinek odaadtam a kezemben lévő játékomat,és soha nem vettem el mástól,ami nála volt.Most viszont nem adtam oda ami a nálam volt,sőt Emmától is elszedtem mindent.Nem értem mi ezzel a baj.Tehetek én arról,hogy hasonló az ízlésünk???Ettől függetlenül nagyon jó kis nap volt,úgyhogy hamarosan megismételjük.Oké Emma?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker