2008. augusztus 30., szombat

Gerlitzen 02.24.


Február végén megint útra keltünk családilag.A cél ezúttal Karintia volt,St. Urban városka.Amíg Mami és Apa a síelésnek hódolt én megint extra kényeztetésben részesültem a nagyszüleim jóvoltából.A szálló szupi bababarát hely volt.Volt egy nagy játszószoba csúszdával,golyókkal,szupi játékokkal,khelyes csajokkal.Egyik este a recepció előtt kisállatkertet létesítettek nekünk.Volt ott nyuszi,kiskecske,csincsilla,tengerimalac és még sok pici állatka.Napközben szuper jókat aludtam a babakocsiban a friss levegőn.Jól megsétáltattam a Papámat,most lerótta az egész évi sétamennyiséget.Persze mikor hazaértünk a Maminak megint eljátszottam a hattyú halálát,ha egyedül felejtett a szobámban.Csak nem képzeli???? Mindent összevetve megint nagyon jól éreztem magam,de a következő hasonló kiruccanásig sajna várni kell nyárig.

1 megjegyzés:

  1. MarcipánPajti, oltári jó lehetett neked ott a nagy fehérségben a sok szőrös-bundás között!! Mi is mindig február végén megyünk sízni, tavaly eszerint szomszédok is voltunk :)
    Megkérdezhetem, hogy egész pontosan hol szálltatok meg? Persze, csak ha nem vagyok túl tolakodó...
    Pacsi,
    Áron
    Ó, és Anya üzeni, hogy rettentő jóképű vagy!!

    VálaszTörlés

Lilypie 3rd Birthday Ticker