2008. augusztus 30., szombat

Szülinap 2008.03.31.


Vasárnap felkerekedtünk,és családilag átvonultunk a Nagyiékhoz.Ott már várt ránk Keresztapu,és kisvártatva befutott Keresztmami,és jóbarátom Pí is.Ebéd előtt megkaptam a betegség miatt elmaradt nyusziajándékokat(nem a nyuszi volt beteg,hanem a nagyi meg én).Ezután jöhetett az ebéd.Nagyon fincsi rántott zöldséget kaptam.Nyami.De valamiért nem engedték,hogy jól megtömjem vele a bendőmet.mikor befejeztük az ebédet Mami eltűnt,és nemsokára egy tűzokádó macival tért visszaAztán amikor már nem okádott tüzet megvizsgálhattam közelebbről is.Megtapogattam,megkóstoltam.Hát nagyon fincsi maci volt.Kira kutyának is dobtam a földre,mert szegény annyira szeretett volna kapni a macimból.És ezután a hódolóim ajándékokkal halmoztak el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker