2008. augusztus 30., szombat

Ideiglenesen hazaköltözött a cicánk


Rövid időre hazaköltözött a cicánk.Mikor Mami pocakjában tengettem napjaimat,Mami úgy döntött,hogy semmi keresnivalója a számban a sok cicaszőrnek,ezért átzsuppolta a cicánkat Nagyiékhoz.Misu cica azóta ott lakott.Amikor Papa testvére látogatóba érkezett Svédországból visszaköltöztettük a macsekot,mert Baby néni allergiás rá.A cica meg úgy néz ki rám.Ugyanis világgá ment.Nem értem miért nem tetszik neki,ha fogócskát játszunk mi hárman.Puszi kutya,cica meg én.Persze lehet,hogy az volt a baj,hogy én visítottam,Puszi ugatott,és a cicát beszorítottuk a kanapé mögé,majd bekerítettük.Lényeg a lényeg,hogy szombat délután fogta a nyúlcipőt és meglépett.Mami nem nagyon aggódott,mert már máskor is csinált ilyet,és reggelre mindig megjelent.Igaz,hogy kicsit csapzottan,de hazajött.Hát most nem.Úgyhogy az ősök pánikoltak.De aztán szerencsére este,mikor a kádban ültünk Dédi szólt,hogy hazajött a cica,csak elbújt a szomszéd bácsi autója alá.Mami fürdőköpenyben szaladt ki,és kicsalogatta a kóbor cicánkat a kocsi alól.Annyira örült,hogy végre itthon lehet,hogy még azt is megengedte,hogy megsimizzem.Sajna Mami résen volt,úgyhogy a szép hosszú farkát nem tudtam megrángatni,de ezt a hiányt azóta is minden nap igyekszem pótolni.Viszont ma sajnos visszaköltöztetjük Misut,Mert Baby néni hazautazott .Na de nem baj.Megyek még én a Nagyiékhoz cicát kergetni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker