2008. augusztus 30., szombat

Levinél











Leviék gyönyörű helyen laknak,csak sajna nagyon messze tőlünk,úgyhogy ritkán tudunk találkozni,de mivel homeós doki nénihez a Moszkva térre járunk,onnan már elérhető közelségbe kerültek.Levente Anyukája Kattka néni,akihez Mami jógázni járt,amikor a pocakjában laktam(meg amikor még nem)és Ő csinálta az esküvői fotókat meg a nyári sztárfotókat rólam.Persze most is elővette a masináját,és kattintgatott,aminek az eredményét láthatjátok.Nagyon jól éreztem magam,megetettem Levit,megitattam és kipróbáltam a játékait is.Sajnos a gyönyörű kertbe nem mentünk ki,mert Michi kutyától nagyon megrémültem.Ezt Mami nem érti,nem szoktam félni a kutyusoktól,és Michinek nagyon kedves pofija van.Viszont ugrál.És ez nekem nem szimpi.De Mami szerint,ha nagyobb leszek majd. jól összehaverkodunk.Levi segít majd ebben.Kattka néni!Jó volt nálatok!Köszi a szép képeket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker