2008. augusztus 30., szombat

Játszóterezés 04.02.




Szombaton összebeszéltünk Emmával és Mayával,és elvittük az ősöket játszóterezni.Sajna mire odaértünk elaludtam a kocsiban,és miután felébredtem Mami úgy döntött,hogy nem osztja meg velem a testét.Nem értem miért nem lehet az utcán szopizni.Szóval kicsit nyűgösen indult a délután,de mivel Mami kellő mennyiségű bulátával volt felszerelkezve meg volt mentve a program.A játszótéren a barátnőim szülei igen furcsán viselkedtek.Hintázás és csúszdázás helyett folyamatosan csak fényképezkedtek..Nem tudom milyen nevelést kaptak otthon Emmától és Mayától,de ez azért mégiscsak felháborító.Na mindegy ,Majd legközelebb,ha Mami felfogja,hogy ébredés után én csak szopizással vagyok szocializálható,akkor majd nem lesz tele a szám az összes képen bulátával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker