2008. augusztus 30., szombat

Szülinap 2008.03.31.


Hétfőn egy éves lettem végre.Hivatalos megnevezésem kisded ill. totyogó.Már nem vagyok csecsemő.Az ünnepségsorozat már szombaton elkezdődött.Mami a minden nap egy kicsi elvet követve már szombaton megkezdte az ajándékozást.Szerintem csak nem bírt tovább várni.Kaptam egy teljesen külön bejáratú saját takarítószettet.Porszívót(vigyázat!Működik!!!),felmosót,seprűt,lapátot és vödröt is.Nem tudom Mami a saját eszközeit félti-e,vagy munkára akar fogni.Minden esetre azért majd felvilágosíthatná valaki,hogy a gyerekmunkát büntetik.A lényeg a lényeg,hogy nekem nagyon tetszik.Azóta naphosszat a partvissal és a felmosóval a kezemben rohangálok.Azért nem mellőzöm Mami gépeit sem,azokat ugyanúgy lelkesen használom továbbra is.folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker