2008. augusztus 30., szombat

Mami kicselezett


Eddig arról voltam híres,hogy cicifüggő vagyok,de Mami merényletet követett el ellenem.Már csak reggel és este kapok cicit,a többi alkalommal kicselez egy cumisüvegnyi rizstejcivel vagy banános szójetejcivel.És mivel én mindkettőért odáig vagyok,a csel sikeresnek bizonyul.Amikor elkezdem rángatni a pólóját és a szopis hintaszékre mutogatok,mami villámgyorsan megmelegíti és a kezembe nyomja az aktuális italt,amit én vagy a kagylófotelben,vagy Mami ölében fogyasztok el.Reggel míg Mami az lustálkodik és mi Apával már javában tombolunk (vagyis Apa tombol én meg felügyelek rá,hogy nehogy elfeledkezzen Mami kávéjáról és egyéb kötelességeiről ),Tőle is megkapom a tejciadagomat.Eddig Apa testi fogyatékosságát figyelembe véve csak Mami felelt meg nekem,de miután hajnalban kielégíti a szopiigényemet reggel már szuperül elvagyunk Apával,és ennek az én lusta Mamim nagyon örül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker