2008. augusztus 30., szombat

Csajos nap Emmával és Mayával


Tegnap szupi napom volt.Úgy kezdődött,hogy délelőtt Mami elcipelt csiri-biri tornára,ami extra szuper volt.Erről majd a jövő héten megpróbálok képi dokumentumot is mellékelni,addig is kénytelenek vagytok elhinni nekem,hogy nagyon jól szórakoztam.Volt éneklés,játék,mindenféle szupi eszközök.Ugrálhattam trambulinon,űrhajóst játszottam egy tölcsérben forogva,és még egyéb mókákban volt részem.Ebéd után kidőltem,mint akit fejbe kólintottak,és miután felébredtem megérkeztek a barátaim.Emma sikítós ölelgetésben részesített,amitől kissebfajta sokkot kaptam,de aztán megnyugodtam,és jót játszottunk.Maya még nem vett részt aktívan a játékban,mert nagyon sürgős gyakorolivalója volt.Most tanulja az egyedül ülést.Kölcsön adtam Neki Puszi kutyámat cirkuszi mutatványosnak álcázva,hogy vidáman teljenek a gyakorlás percei.Addig mi Emmával jól szórakoztunk.Szegény Kornél babám már megint nudizásra volt kényszerítve.Emma mindig levetkőzteti amikor meglátogat.Aztán Emma Mayát is letámadta szeretgetés céljából,amit Maya hősiesen tűrt.Amikor láttam,hogy már nincs ínyére a dolog,megajándékoztam egy jó kis rágcsis csörgővel,amit a fejére pakoltam.Mami mondta,hogy a kezébe adjam,de én mindenképpen ki akartam tapogatni a tarajos séróját.Nagyon extra.Maya haja középen hosszú,kétoldalt rövid.Ilyet én még nem láttam,de nagyon tetszik.Meg is simiztem.Csak Hajas Laci bácsinak ne mutassuk meg,mert akkor Mayából divatikont farag,én meg hoppon maradok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker