2008. augusztus 30., szombat

Már megint a kerti munka




Vasárnap bojkottáltam a délutáni alvást (a szupi éjszaka után Mami nem is csodálkozott),inkább segítettem az ősöknek kertészkedni.Füvet nyírtunk Apával,Mamival gyomláltunk,fésültem a füvet a fűfésűvel ,homokoztam,és még egyéb fontos teendőim akadtak.Amikor aztán Mami bezsuppolt és egy gyors zuhany után meg akart uzsonnáztatni két falat között bevertem a szunyát.Aki szemfüles,még a banánt is láthatja a kezemben-számban.Mami persze nem bírta ki,hogy eme jeles eseményt meg ne örökítse az utókornak,csak ezután helyezett át a babakocsimba,majd onnan az autóba,és végül aztán mégis a babakocsiban ébredtem Maya barátoméknál,akikhez családilag átvonultunk fagyievési célzattal.Persze a fagyiról nem is álmodhattam,kaptam helyette fincsi bio banán-körte szeletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker