2008. augusztus 30., szombat

Teraszparti 2008.04.13.


Újabban a kedvenc tartózkodási helyem a terasz lett.Eddig csak alvás közben léteztem itt,de mióta megjött a jó idő nem lehet berángatni.Nagyon jól szórakozom.Szétpakolom a csipeszeket,sepregetek,megkergetem Puszi kutyát,hinta-palintázok a hintaágyon és egyéb érdekes foglalatosságokkal múlatom az időt.Mami nagyon boldog,mert végre le tudja tenni a popóját,nem kell annyit szaladgálni utánam,ugyanis a terasz belátható,ha pedig a lakásban vagyok,akkor egyik szobából a másikba futkosok.Viszont mióta a terasz a játszóterem nem akarok kinnt csicsizni.Nem értem miért várják tőlem,hogy ilyen ostobaságokra pazaroljam a drága időmet???Úgyhogy akármilyen módszerrel próbálja Mami ,a babakocsiban nincs maradásom.Ezért aztán az én akaratos anyukám bevisz és a szobámban altat.Töröm a fejem a legújabb cselen,amivel kiküszöbölhetném a csicsiidőt,de addig is hunyok egyet,mert kipihenten jobban tudok gondolkodni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie 3rd Birthday Ticker